Monday 18 January 2010

tutong


penabai, tutong.. inda jadi kami ngail sini disebabkan ombak begitu brutal

hitam & kelabu asap

berpindah ke zon pantai seri kenangan

zul pudak dengan gaya tersendiri.. inda jua naik ikan hahaha

kubak fs krew, azimCF & M.. tiba

haz alamrox cuba mempelajari senario

zimin pudak - syok jua sini ahh... nyaman anginnya

tersangkut yaa bannggg...
mana ada ikan di daun
, baik balagu hijau daun
"suara.. dengarkanlah aku.. apa khabarnya pujaan hatiku..aku disini menunggunya..masih berharap didalam hatinya.." hehehehehe


kwang DeepBlue fishing di pekan tutong

zul pudak - siapa lagi sms aku ani kan.. di tutong ku bah
zimin pudak - santai yo.. feel it!

satu..

dua..

tiga..

empat! udang sauh...

3 sapit biru & 1 sapit kuning

croxfiber berterima kasih kepada kwang DeepBlue fishing kerana berkongsikan pengalaman & tunjuk ajar tentang sapit biru & kuning. kebetula juga, kami bersua dengan beliau di pekan tutong & inilah kali pertama croxfiber berdansa bersama udang sauh.. FEEL IT!
"suaraaa.. dengarkanlah aku..apakah aku selalu dihatinya...aku disini menunggunya...masih berharap didalam hatinyaaaa.."

No comments:

Post a Comment