Monday 31 January 2011

aku terjatuh


olahraga untuk kesihatan

keletihan.. bangkang bangkang ya bangg hahaa

hahahahahaaa.. honky tongman

haz & hafiCF

z selebriti

croxfiber bersantai jika tidak menganas di samudra biru


fokus.. walaupun tidak menjamah rod & reel

chong (mekanik, hai hwang trading company, brunei's yamaha marine & garmin distributor: www.haihwang.com) bersama azimCF

bergu terhandal.. bab & jefo

abgCF, juara perseorangan hahaaaa

3 serangkai bersedia untuk futsal

gaya ala samba sebelum sepakmula



jefo - bah buka bukaaaaa
chong - passing bibeh
haz - shoot sajaa tiaaa

z selebriti mendapat penghormatan setelah menjaringkan gol.. honky tongman melicinkan kasut sang penjaring dengan air liur hahahahaaaa

zimin - bah one.. two
hafiCF - lambat jua z selebriti ani
bab - ooiii jangan lalai

referee di kejohanan keringat alami di undang khas iaitu azimCF & abgCF. ini disebabkan takut ada ketidak puasan dari dua tim yang sering bertengkar & berlaku ganas. kedua pengadil malam itu dapat mengawal situasi dengan harmoni. tidak ada kaki & tangan patah di lapurkan hanya bau masam ala bau naga semerbak haruman nya hahaaaaaaa

~aku terjatuh, aku terjatuh lagi di pelukanmu.. aku terjatuh, aku terjatuh lagi di pelukanmu~
~ sudah ku bilang hapus air mata, cinta ku hilang meninggalkanmu, kamu tlah berbeda tergila-gila, hidupku terasa, terasa hampa ~
- lagu dipopularkan oleh st12 'aku terjatuh' sering dinanyikan oleh jefo, bab & z selebriti hahahaaaaaa

No comments:

Post a Comment